fredag 11 mars 2011

Ooops!!!

Nu var det ett tag sedan jag skrev här.. ska försöka att bättra mig.

Idag så hände något som aldrig hänt mig under alla dessa år jag haft körkort (och det är ju några år)
Orsakade en krock. Körde in i framförvarande bil och det resulterade med massa skada på min bil och inte en skråma på den andra bilen. Men inte nog med det, bakomvarande bil körde in i mig. Och vem var det som fick värsta skadan??  jo jag förstås. Så nu återstår det att se om försäkringsbolagen anser att det är värt att reparera min bil eller inte. Och jag som fortfarande tycker om min gamla skrutt.. *ledsen i ögat.

Så den här fredagen blev alltså inte riktigt som jag tänkt mig. Men men, det är väl någon mening med det hela

Nu ska jag ta och bänka mig i soffan resten av kvällen och bara försöka ha det skönt innan man sluter de blå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar