onsdag 25 april 2012

Äntligen värme!

Idag har det nog varit årets hittills varmaste dag.. Har passat på att måla lite loppisfynd och som vanligt glömt att ta före bilder..bilderna på de färdiga alstrerna kommer senare.

Ikväll ska jag på det tredje kurstillfället med "lär känna din systemkamera" och jag måste ju säga att man blir lite klokare på alla dessa inställningar man kan göra med kameran. Och jag hoppas att det visar sig på bilderna jag kommer att ta framöver.

Idag tänkte jag visa en bild från min hall.
Denna tunna bara älskar jag, den fick jag av vännen L för många år sen.
                           Och den har hängt med lite varstans här hemma.

Kudden har jag gjort för några månader sedan, och fler ska det nog bli, bara jag hittar inspirationen igen.
Nu väntar kaffe på altan!! 

Ha det gott alla!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar