tisdag 5 oktober 2010

Förberedelser

Ushc och fy!! börjar fundera på vad jag har satt igång.. Renovering av hela min lägenhet börjar nästa vecka.
Fattar inte vart jag ska göra av alla saker. Måste ringa golvläggaren i morgon för att höra vart han har tänkt att börja så jag kan försöka planera vart jag ska börja och tömma. Håller ju även på med att måla lite möbler nu när man inte behöver tänka på att spilla färg på golvet. Så jag har det jag gör några veckor framöver. Men det ska bli såååå skönt när allt är klart. Ska försöka lägga in några före och efter bilder på själva renoveringen.

När allt är klart så hoppas jag på att det blir som jag tänkt.. Bilderna har jag i mitt huvud.. som förövrigt verkar vara helt tomt.. hihi

Ser ju så himla mycket fint bland alla bloggar jag besöker, och då önskar jag verkligen att jag hade ett helt hus att fixa och dona i. Det är ju också så att det är betydligt enklare när man äger sin bostad att göra precis som man vill. Jag har ju så mycket idéer hela tiden som jag vill göra..

Nu väntar jag på att en ny säsong med "Äntligen Hemma" & "Desperate Housewifes" ska börja. Så nu blir resten av kvällen i soffan!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar