torsdag 28 oktober 2010

Ja nog längtar jag!!

Nu är golven klara sedan en vecka tillbaka, kanonbra blev det.
Längtar fortfarande på att allt ska bli klart. Blev även lovad att få badrummet målat också, så det blev till att plocka undan allt i helgen som var eftersom han inte visste om målaren hade tid nu i veckan. Och eftersom mannen i huset för det mesta är borta under veckorna, så blev det till att göra det fort som bara den.

Känns inget roligt att  behöva bo i ett förråd, som det är nu. Måste säga att det är fruktansvärt. Jag som vill ha någon slags ordning på alla mina grejor, vet ingenting just nu. Känner att jag inte heller kan göra något av alla mina iddér som jag vill bli klar med.. Men men.. det är väl bara att kanske försöka göra något av det ändå.

Slank iallafall in på loppis i måndags och lyckade hitta lite mer saker som jag har att göra iordning.
En stege som jag letat efter länge, stod bara där.. Yes!! nångång så har man iallafall tur. Har inte lyckats fota det ännu, ska försöka göra d imorgon.

Nu ska jag iallafall ta och slänga mig i soffan och bara mysa resten av kvällen..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar