söndag 13 maj 2012

Foto


Finaste gumman min!

Inte ofta jag lyckas ta bra kort på gumman, men här tycker jag att jag lyckats ganska bra iallafall.
Övning ger färdighet sägs det ju. 

Idag har jag varit på Nikon school's 2½h långa introduktionskurs med FotoMicke. Denna kurs ingick när man köpte kameran och jag har väntat nästan i ett halvår på att den skulle vara. Lite mer tips och aha-upplevelser fick jag, så här ska fotas.

Tyckte iallafall att det var bra att ha gått en grundkurs för digitalkameran. Många termer som jag annars inte skulle ha haft en susning om annars. Så lite har jag iallafall lärt mig det senaste halvåret.

Efter det så hade jag turen att få skjuts hem av svägerskan m man, som jag mötte på efter en bits promenad.

Tur ska man ha ibland!! ;)) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar