måndag 28 maj 2012

Vanlig vardag igen

Så var det vanlig vardag igen då, men har iallafall lyckats samla lite nya krafter.
Så idag har jag fixat till nya kryddburkar till husvagnen och jag hoppas att dom passar i kryddhyllan där.

 I övrigt sa har det som vanligt varit massa småplock  och funderingar över hur jag ska få till det med blommor och annat jox ute på altan. Har redan köpt blommorna och jag hade faktiskt tur att dom överlevde under vår semester. Sonen skulle vattna blommorna, men han missade ju att vattna de jag hade ute förstås. Så nästa gång han ska vattna måste jag nog göra en lista över vilka som behöver vatten och inte. Men men,, det är ju tur att man lär sig på felen man gör.

Nu ska jag ta och krypa till kojs så man orkar med morgondagen oxå!!

G'natt

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar