torsdag 29 november 2012

Advent

Sakta men säkert börjar även jag ta mig för att börja pynta inför advent. Kan väl tala om att jag aldrig i hela mitt liv varit så här seg. I och för sig så kan väl lite bero på att jag halkade riktigt illa förra veckan och har sedan dess fått hjälp av två extra ben och då är det inte särskilt lätt med att göra som man är van vid.
Men nu börjar jag återhämta mig lite iallafall. Inte så dumt!


Så här såg det ut igår kväll på min skänk. Lite mer ändringar kommer jag ju förstås att göra där innan det är klart.

Idag ska jag iallafall ta och baka lite pepparkakor har jag tänkt. Gjorde degen igår och använde mig av min före detta svärmors recept. Och jag kan ju bara hoppas på att mina blir lika goda som jag minns hennes.

Kanske kikar in lite senare och rapporterar hur dom blev.

Ha en trevlig dag!

Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar