tisdag 11 september 2012

Härlig Tisdag

Idag har det varit kanon härligt väder, ingen sol men 17 grader. Hörde att dom kallade det för indiansommar.
Jag knallade iväg till skogen en sväng och fick ihop lite mer lingon. Skulle ju egentligen låta bli eftersom jag blir som jag blir...men det är ju såå himla skönt att vara ute och samtidigt göra någon nytta. Men nu är jag så ofärdig så imorgon blir det till att låta bli om jag överhuvudtaget ska kunna röra mig.

I morse när jag gick morgonpromenaden med Astrid så dök jag på några härliga blommor och kunde ju förstås inte låta bli att ta med mig dom hem.

Har ingen aning om vad det är för sort, men fina är dom!! 

Nu är det dags att ta och gå sista "pissepasset" med Astrid och sen så blir det sängen.

Kram
Jeanette

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar