torsdag 6 september 2012

Vinäger, stålull och te!!

Hittade det här för några veckor sedan och gjorde iordning blandningen redan då, men sedan så har det bara inte blivit av att jag testat. Men igår när jag läste Så Vitt Jag Vet blogg så tänkte jag, att NU måste jag oxå testa. Sagt och gjort. In i skrubben och letade fram min svampkorg och fram med burken med blandningen.
Men fyyy vad det lucktade.. flyttade mig snabbt ut på altan istället för köket. Tur att det gick ganska fort att måla. Men min fundering var ju om det skulle lukta lika illa när den var klar. Turligt nog så gör den inte det.

Här är mitt resultat:


Så här såg den ut innan:


Så nu blir det till att fixa fram mer att testa detta på. Tycker att det blir så himla snyggt.

Tack för att du tittade in här!!
Ha en skön fortsatt tordagskväll!

Jeanette


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar